Nu på lördag 13 juni, mellan klockan 11-12, kommer representanter för Nynäshamns kommun, polisen och räddningstjänsten att finnas på plats i Skärlinge fritidsby för så kallad medborgardialog.
Medborgardialogen är till för att du ska kunna berätta om eventuell känsla av att vara otrygg någonstans i kommunen och i så fall hur och var du är det.