våra nyheter

Medborgardialog i Skärlinge

På lördag 13 juni kommer representanter för kommunen, polisen och räddningstjänsten till Skärlinge fritidsby för så kallad medborgardialog.

Nu på lördag 13 juni, mellan klockan 11-12, kommer representanter för Nynäshamns kommun, polisen och räddningstjänsten att finnas på plats i Skärlinge fritidsby för så kallad medborgardialog.

Medborgardialogen är till för att du ska kunna berätta om eventuell känsla av att vara otrygg någonstans i kommunen och i så fall hur och var du är det.

Läs mer om träffen i Skärlinge 13 juni